God morgon fredag

Idag hade jag tänkt ligga kvar i sängen länge ha sovmorgon, men jag tog mig ur sängen strax efter 9. Jonas skulle på föreläsning och jag hade ingen ro att ligga kvar. Kände mig ändå pigg, så lika bra.
Det spöregnade och blåste järnet ute när jag steg upp, en smula otrevligt må jag säga. Ganska nöjd över att jag är ledig idag och slipper gå ut i första taget, måste dock handla och på systemet en sväng senare.

Ikväll blir det spelkväll här med några vänner, ska passa på att ladda kameran och ta en massa kort! Nu ska jag fixa mig lite frunch och sedan kanske dra dammsugarn över golvet. Kan behövas.

tjing
2009-09-04 @ 10:43:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0