Guacamole och rakning

Onsdag idag, veckorna går fort! Vi lagade köttfärssoppa till middag, den var gudomligt god. Jag har börjat med första uppgiften i skolan idag på eftermiddagen, det är visserligen ett basgruppsarbete men måste ju vara lite förberedd.
Vädret var mindre trevligt idag, trodde jag skulle blåsa bort när jag gick till skolan imorse och till råga på allt så skulle det självklart regna. Höst säger jag bara.

Jag funderar på varför jag känner mig så pass trött och orkeslös, kanske har jag järnbrist? Vem vet, det är i alla fall något jag vill slippa snart. I hjärtat känner jag mig jättesprallig, lycklig, glad över livet och hur jag har det. Men kroppen och huvudet vill inte riktigt hänga med just nu tyvärr.
Vi såg en finfin lägenhet på Tomtebo(!), kanske tycker ni att det var ju borta i skogen, men det är faktiskt inte alls långt till varken universitetet eller stan (+ med bil också) och jag kan mer än tänka mig att bo där. Har alltid gillat Tomtebo. En 3:a är det i alla fall, bottenvåning, uteplats x2 i söderläge och klädkammare. Har även skrivit upp oss på 2 st 2or på ålidhem, borde ju ha chans på någon av dessa kan man tycka. Var inte särskilt många anmälda....

Nu funderas det på en promenad, ska bli skönt att röra på sig lite. Har hunnit raka Jonas hår ikväll också och käkat en god guacamoleeeh.
Imorgon blir det bibblan kl 9, har inget schemalagt, bara basgruppsträff. Sen ska jag faktiskt träffa en kusin till mig som jag inte sett på himla länge.

That´s it for now.

2009-09-02 @ 21:28:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erica

Ida, så sjukt fina bilder på dig! :)

2009-09-02 @ 23:39:27
Postat av: erica

2009-09-02 @ 23:40:05
URL: http://ericamagnusson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tomtebo är faktiskt helt underbart! Nära till Naturen också. Lättillgängligt med promenadställen och utflyktsmål! yeaj! :)

2009-09-03 @ 13:43:20
URL: http://frumelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0