Höstsol

Känns himla kyligt ute just nu, blir säkert varmare senare, men jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt när det börjar bli lite kallare. Bara det är vindstilla och sol såklart!

Jag fick 2 timmar längre sovmorgon är Jonas idag, kunde bre ut mig ordentligt i sängen för han hade föreläsning 8.15 idag och själv har jag inget schemalagt mohahaha. Ska faktiskt göra lite nytta ändå, läsa igenom lite anteckningar och skriva lite inför seminariet på torsdag. Imorgon går vi till 12, sen basgruppsträff, onsdag studentsportardag (alltså ledig) och torsdag har vi folkhälsoperspektiv diskussionen samt HBT på eftermiddagen. Fredag är vi åter igen "lediga", så slappvecka here I come!
Idag ska jag bege mig ner mot stan vid 14 och fika med tjejerna, får se om det blir något plugg gjort.


På morgon styr jag upp snyggaste morgonfrillan, och PJ som
jag stryker omkring i så länge jag får.



Måste börja fundera på frukost nu...
Mata ne!
2009-09-07 @ 09:39:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0