Idag måste jag

Usch, jag har haft en hemskt dålig mathelg. Men det får jag väl komma över.
Det är söndag, skittråkigt. För idag måste jag verkligen börja med hemtentan. Kl 12 slår jag till tror jag, som de flesta vet så är det ju alltid svårast att börja. Sen brukar det ju gå rätt smärtfritt? Haha

Igår hade vi verkligen slappkväll, såg på några avsnitt true blood. Är inne på andra säsongen nu, vilket inte alls är bra eftersom det bara finns två ute. Så vi lär ju få vänta några månader sen innan vi kan se. Buhuu.
Vi började kolla på en film strax efter 21, State of Play med Russell Crowe. Men jag råkade slumra och även J. Sen var jag aspömsig vid 23, låg och halvsov i soffan. Tänkte gå och lägga mig, borstade tänderna, blev självklart pigg igen, bestämde oss för att fika och kolla true blood igen. Sen blev det sängen. Haha, jag säger då det.

Jag kommer väl med en uppdatering sen när jag börjat plugga....
Imorgon ska jag vara barnvakt.

tjohej
2009-09-27 @ 10:36:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0