kärlek

Det stavas visst så, kärlek. Ibland blir jag nästan religiös när jag börjar tänka på vissa saker, läser andra bloggar som verkligen gör mig glad, ser vackra saker och ögnar genom fina texter.
Jag känner det för min familj, speciellt när jag som ikväll pratat i telefon med en av mina systerdöttrar, lilla N. Mina vänner håller jag varmt om hjärtat, även fast jag ibland glömmer bort hur viktiga de egentligen är. Uppskattar min vardag dagar som denna, ska öva på att göra det varje dag! Blir ofta lipfärdig över att jag träffat den person jag vill leva med resten av livet.

Ni märker, idag är en riktig jagfunderarpåalltviktigtimittlivdag.
Life. Is. Good.

Nu ska jag titta på idol och längta efter min bättre hälft!



2009-09-15 @ 20:09:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0