Knas!

Bloggen, vad hände? Något gick riktig galet och du har varit en galenpanna i några dagar.

Ja, vilken helg! Fullsmockad. Fredagen blev lugn, vi kollade på Idol och spelade ett nytt spel hos Jens och Emma. Vi hade ju tänkt att äta hotellfrukost på lördagen, men bestämde oss för att spara det, skulle bli nog mycket igår ändå. Blev en mysig sovmorgon istället. Sen drog 30 -årsfesten igång, vi träffades först på Nydala och lekte en massa lekar, sen bastuflotte. Senare blev det middag och fortsatt fest i kvarterslokalen här. Otroligt rolig kväll!

Idag är vi alla lite slitna, men vi träffades hos syrran mitt på dagen och åt rester och firade mamma i efterskott och Roberth i förskott.
Mådde helt okej tidigare idag, sen började tröttheten smyga sig på, så jag och Jonas har spenderat eftermiddagen i soffan med True Blood. Det gillar vi.

J är nu på gymmet, jag måste fasen komma igång imorgon med träningen igen. Soffpotatis var ordet.
Eftersom att det är skit på tv så blir det nog ett till true blood och sen sängen. Sov inte alls bra inatt, det var varmt och sen tillråga på allt så får jag senadrag. Alla vet hur förbannat ont det gör....
Imorgon blir det föreläsning 8.30!

TJING.
2009-09-20 @ 21:18:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0