Kokos

Jag känner mig beige idag, inte alls kul. Sen så hade jag ju dagen utstakad, skulle på fika klockan 14 men vill inte smitta löpartjejerna med något så det är nog bäst om jag passar...sen så tänkte jag börja med hemtentan, men blev så opepp när jag kollade på frågorna. Till detta krävs ju verkligen kurslitteratur, haha. Jag måste städa här hemma, det ser för taskigt ut alltså och sen ville jag ju träna också.
Jag fick i alla fall ihop kokospannkakor till frukost, helt okej ändå, blir mätt himla fort!


Får väl se senare vad jag lyckats åstadkomma av ovanstående.
Jag ska vila mig en stund och försöka göra lite nytta, struktuera upp en att- göra- lista är alltid bra.


Killevippen!
2009-09-23 @ 10:23:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0