Kvällslugn

Annars då? Jo, jag kan ta och tala om att jag nog ökat 4 cm + runt magen i helgen. Fy fasiken vad jag har ätit, det är riktigt illa faktiskt. Nu får det vara skärpning alltså! Vi skulle fula oss till middag idag, bestämde oss för att fara på Robertos på teg (igen, sist vi var där så var det väntetid på 1.5 timme så vi bangade), men vad händer? Jo, det är fullt ös, på en söndag! "Nästa beställning kan vi ta om en timme och 20 min". Haha herregud, vad är dealen. Det blev max istället.
Jag kom faktiskt igång med tentan idag, kändes bra! Känns inte lika jobbigt längre, sen så blir det bibblan på tisdag för mig, ska försöka hitta lite mer böcker.


Jag har funderat lite på vad man ska hitta på att klä ut sig till... Mina mostrar fyller nämligen 50 (tvillingar) och ska ha firande med utklädnad. Svårt måste jag säga, skulle vara kul om jag och Jonas matchade varandra på något vis. Jag är sjukt sugen på 50tal, klänning, vågor i håret ni vet =) Vi får se vad vi hittar på!
Nu är det kväll, jag kollar på ensam mamma söker, känner lugnet, ser fram emot sovmorgon eftersom jag inte har någon skola i veckan, imorgon är jag barnvakt, sen på kvällen bio!

tjintjongballong

Min allra vanligaste pose.





2009-09-27 @ 20:54:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0