Långhelg

Jag cyklade till skolan så jag var där 7.30 imorse, hade ändå inte någon ro att vara hemma. Köpte en kaffe och kände lugnet liksom.
Gjort bort seminariet som jag oroade mig i onödan för, men det är ju likadant varje gång. Känns alltid nervöst, men väl där så går det finfint. Det visar sig alltid varit givande och trevligt. Vi hade en urgullig lärare också!

Nu funderar jag över vad jag ska ta och hitta på, kanske ska vara lite kreativ och "sy upp" gardinerna med hjälp av några specialare där man bara behöver sätta en remsa och stryka över. Lät himla skumt va? Ja, men har man ingen symaskin så. Undrar om jag ska göra bort helgstädningen idag eller om jag ska spara detta goa nöje till imorgon eller fredag, kanske lägger jag mig istället i soffan och tar en powernap. Ofantligt frestande måste jag medge....
Kan ju ta och röja undan lite i alla fall, skurningen får vänta.
Nu tar Ida långhelg.

tjing!
2009-09-16 @ 13:19:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0