"Låt det bara ske"

Haha, jag dör när Jonas i Lars Winnerbäckstil säger "Låt det bara ske". Knäppt tycker ni kanske, aja kom bara att tänka på det =)
I alla fall, jag har haft en härlig eftermiddag. Träningen gick jättebra idag! Jag hade ork till tusen och kände mig verkligen nöjd efter passet, inte så ofta det händer. När jag kom hem gjorde vi BLT´s, jag gjorde min i lchfstil så klart. Vi kollade på ett till True Blood, banne mig vad jag tjatar om detta men det är en riktigt bra serie ni som inte har sett den.

Det har varit en effektiv dag, skönt med sådana dagar. Jag har även rensat ur min garderob rejält! Slängde en hel sopsäck med kläder och det var så befriande. Kläder som jag verkligen aldrig använder ändå, varför samla?

Nu ska jag nog ta mig något till kvällsfika, väntar på Roast på Berns. Ikväll blir det nog även Seinfeld för mig för jag behöver inte vara på skolan förrän 9.30. Det är sovmorgon!
Nattsi
2009-09-21 @ 21:05:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

Frågan är hur man inte kan se det programmet, det är så dåligt så det blir bra :)

I helgen är jag ledig, fett skönt. Ska vi hitta på nått? löning ju

2009-09-22 @ 09:39:22
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0