Nu är vi igång

Allt känns riktigt bra just nu, skolan är igång och jag börjar få lite rutin igen. Förutom att jag har huvudvärk, ryggont och mår lätt illamående just nu, men det har ju sina förklaringar.
I morse steg jag upp vi 6.30, helt okej, inte jättetrött och inte jättepigg. Tråkigt nog kastade min locktång in handduken, för gott den här gången. Den gav ifrån sig ett svagt surrande ljud och luktade bränt, det är nog dags att införskaffa sig en ny. Jag kommer sakna den.

Vi hade schemalagda lektioner till kl 11.15 egentligen, men det blev att vi slutade tidigare och slöt upp med basgruppen för att planera lite inför ett seminarium framöver. Vid 11 var jag hemma och jag och Jonas tog oss en tur ner till stan. Jonas skulle lämna in några papper på arbetsförmedlingen, alla som satt där såg rätt uppgivna ut och drog ofta långa suckar. Jag förstår dem, jag är väldigt glad att jag bestämde mig för att plugga måste jag säga....
Jag tog till vansinnes dåliga skor och ville dö för det klämde här och där, men jag gick in på Bla Bla Bla och köpte volymschampo, mitt hår är en katastrof. Sen in på H&M och köpte en mineralfoundation. Har totalt slut och jag ska börja med mineral, men hade bara ekonomi till en. Blir internetbeställning på ett startpaket snart. Jag stötte på Sandra som också var på stän, hann inte prata så länge eftersom jag redan var sen att möta upp Jonas.
Vi handlade lite mat och drog oss hem, nu är han på föreläsning och jag funderar på middagsmat. Om jag känner mig själv rätt så blir det kyckling och sambal oeleksås. Haha, galet vad jag älskar den rätten.

Nu ska jag slappa en stund framför tv:n.
Kazaaam
2009-09-01 @ 16:03:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0