promenad och snackis

Har varit på en långprommis med Elina, pratat om livet och komplicerade grejer. Gick ny väg idag, från ålidhem ner mot maxi och bort genom Sofiehem, Tunnelbacken och tillbaka. Skön runda.

Har slagit mig ner i soffan och slötittar på Färjan, galet alltså. Lånade PS, I love you av Elina, men ska nog spara den till en annan kväll!
Jonas är och lirar musik hos sin brorsa och jag kanske ska ta tag i disken =) Sen tror jag att jag kollat bostaden.se femtielva gånger idag bara för att se om vi får lägenheten eller inte! Vore kul. Imorgon är i alla fall sista dagen för de som står etta att bestämma sig, vi har redan tackat ja.


Nu säger vi gokväll.
2009-09-07 @ 20:34:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0