rödgråten

Gud, jag är helt förstörd. Har nu äntligen sett Ps, I love you. Jag började storgråta 5 minuter in i filmen, sen lipade jag nog hela filmen. Tog paus på 1-2 minuter mellan gråten. Vad ska jag säga då, jo det var en fin film som gav många hemska egna tankar om det skulle hända en själv...gillade slutet som gav hopp. Gillade även läckerbitarna till karlar som var med i filmen (förutom Daniel, som tur var förblev de bara vänner). =)

Nej fy, nu ska jag ta mig samman, diska undan, duscha och sen börja förbereda mig inför seminariet imorgon. Sen har vi rejäl långhelg, inget schemalagt torsdag fredag. Nice! På lördag är det 30års fest, blir kul!

Tjingtjong
2009-09-15 @ 14:45:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sorina

jag stormgrinade också då jag såg den. men jag förstår inte varför alla blev så besatta av gerard butler. det är ju jeffrey dean morgan som är hunken i den filmen.

där snackar vi om en riktig man!

2009-09-15 @ 18:31:38
URL: http://smokaccino.blogspot.com
Postat av: elajna

varför måste man välja bort nån? jag vill ha båda!

2009-09-15 @ 23:15:16
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0