Spicy

Puh, gymmet var svettigt och jobbigt idag, men då är väl allt i sin ordning? Fick dock sånt jäkla skavsår gånger 3, hatar att jag har kronisk skoskav. Haha.

Bara så ni vet så råkade det slinka brunfärg i mitt hår i eftermiddags, men det verkar också vara i sin ordning. Jag kan låtsas att jag passar i ljusare hår, men brunt är nog det rätta. Jag lovar och svär att inte göra håret ljusare på minst 6 mån. =)
Strax kommer Sponas hem och få blir det middag, bondomelett med kryddig korv. Hur gött som helst! Sen blir det slapp hela kvällen, idol och sovmorgon imorgon för jag är ledig! Weehoo.

Over and in.
2009-09-22 @ 16:18:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elajna

men iiidaaaaa!!! du är ju helt totalt galen i att färga håret ju, lugna se beda! :P

2009-09-22 @ 16:34:04
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0