svider och snörvlas

Jamen vafasen är det om, det svider i ögona mina, kanske är det för att jag läst bloggar i en timme och glömt bort att blinka? Sen så har jag huvudvärk också, skitkul. Jag ser faktiskt inte alls fram emot seminariet imorgon, känns bajstråkigt om jag ska vara ärlig. När jag börjar läsa om ämnet så blir det tillslut bara yada yada yada.....

Jonas lagar mat, idag blir det tomatsoppa med ravioli, den är sjukt god! Till det serveras också lite True Blood, såg första avsnittet tidigare idag och jag kommer nog bli rätt fast! J stör sig på den sydstatliga dialekten och verkar inte lika imponerad som jag, men vi får väl se.
Ikväll är det ju Idol också, härliga tider. Verkar bli ensam i min soffa för Jonas drar nog iväg och ser fotboll på Origo, jag väljer Idol över det any day. Sen måste jag ju plugga lite också, blö.

Nu ska det kramas en stund.
Hej.
2009-09-15 @ 17:34:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0