Tillbaka till "normal"

Bra dag idag, steg upp tidigt i morse så jag skulle hinna äta frukost och slippa stressa till skolan. Slutade 11.30, Emelie följde med hem till mig och vi käkade lite lunch och tjattrade ett par timmar!
Jag känner mig lite konstig idag dock, en smula illamående, kan bero på allt kaffe jag hällt i mig. Om någon timma blir det gymmet för mig och Elina, känns bra att köra igång igen och verkligen utnyttja iksukortet. Jag menar det är ju inte direkt gratis....
Ska gå tillbaka till lchf ordentligt idag också, har fuskats alldeles för länge nu. Känns skönt, måndag och nystart, precis som det ska vara.

Nu ska jag ta och diska undan lite, sätta upp håret och slappa en stund i soffan!

2009-09-21 @ 14:53:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0