Tisdag, snart fredag.

Vi har visst lite problem att stiga upp på morgonen i vår familj.
"Jag stället klockan på 8.30, så kan vi snooza till 9 och sen äta frulle!"
"Ja, jag ska upp 9 och exjobba"
Hur tror ni denna historia slutade? Klockan ringde vid 8.30, tryckte på snooze kanske 50 gånger och tillslut var klockan 10. Ingen disciplin över huvud taget!

Nu har jag lagat ihop kalaskyckling, hur mumsigt som helst. Tänkte äta det till lunch, Elina kommer hit och gör sällskap också. Egentligen var tanken att vi skulle ses på ub, men banne mig vad det tog emot tänkte jag (som egentligen skulle plugga där hela dagen). Så det blir hemmalunch och sen ska jag köra hårt med hemtentan, känner jag att jag saknar en massa så blir det bibblan imorgon istället....


Snart fredag är det också, tentan ska in kl 15 sen tar vi helg på allvar. Någon som är sugen på att hitta på något, let me know!
2009-09-29 @ 11:22:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0