Vad kul med hemtenta!

Eller kanske inte! Den är så dryg att jag vill lägga mig ner och dö, haha. Alltså den här kursen är vansinnig, flummig till tusen och det känns som att varje moment vi gör är en exakt repris på varandra.
I morse när jag vaknade ville jag verkligen inte stiga upp, var så nära på att ligga kvar någon timme till. Jag hade ju faktiskt ingen exakt tid att passa, men hade tänkt vara på mb vid 9.
Så det var bara att gå upp, ställa sig i duschen halsovandes, gråta en skvätt när man kliver ur för att det är så förbankat kallt.
Positiv idag?

Jag lyckades samla rätt mycket fakta till hemtentan, det blir att köra igång helt och fullt på söndag. Imorgon har vi filmseminarium, lite kort så har vi gjort 3 samtalsfilmer i basgruppen mellan 2 personer. Samtal i olika sammahang, bemötande handlar det om. Vi trodde det skulle vara sjukt svårt att få det verkligt, men det gick riktigt bra. Det tråkiga är bara att se sig själv på film + att rätt många andra ska kolla =)

Jag funderar på om jag ska gå och träna eller om jag ska göra det senare. Har tvättid från 15.
Vi får la se.
tjingballa
2009-09-24 @ 12:17:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0