Back home

När jag är hemma hos mina föräldrar så finns inga måsten, ingen stress och heller knappt något bra fungerande internet med deras kassa dator. Haha.
Men det är ändå väldigt skönt att bara slappna av och umgås och andas lite Vännforsluft. Igår åt vi en god middag och tog det lugnt på kvällen, fick kramas och mysa lite med lillbebisen. Idag steg jag upp sjukt tidigt, kl 7 och jobbade med papper inför redovisningen på måndag. Satt tills jag blev spyless, sen åt vi våfflor och efter lunch så såg jag på en gammal VHS :)

Ikväll verkar det bli S U S H I, mumma och brädspel!
tjing
2010-04-08 @ 17:18:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elina

Nej, inte med Fredrik, ser nu att det kan tolkas så :P Men Eva gav förslag om att fara på en weekend dit och jag tyckte det lät som en bra idé! :) Du får gärna hänga på om du vill, Anna kanske följer också! Har tänkt säga det till dig hur länge som helst nu men vi ses ju aldrig nuförtiden!

Vi har dock inte hunnit planera något än men det lutar åt krisithimmelfärds helgen, 13-16 maj! :)

Följ med!!!

2010-04-11 @ 18:51:30
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0