Ett skepp kommer lastat med vårdepp

Ja hörni, jag tror jag vet vad grejen är nu, hederlig gammal vårdepp. Jag har humörsvängningar utav själva fan och kan gå från 100 till 0 på 2 sek. Trött och kan inte få nog av sötsaker och kolhydrater och har väl säkert lagt på mig ett par kg. Imorse låg jag i soffan och grät från ingenstans och kan inte förstå varför jag är så här. Det är rent ut sagt skitjobbigt, detta är ju INTE JAG!
Skönt att i alla fall komma fram till vad allting kan bero på. Dags att börja motverka det hela, för nu får det vara nog, jag vill ju njuta av våren och ljuset!

Ikväll blir det Avatar, äntligen!
2010-04-05 @ 16:23:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0