Mjauuu

Sist jag var på H&M hittade jag ingenting! Kanske hade jag en dålig dag, det vet jag inte, men idag så hade de fått in lite nytt och fräscht vårigt och jag fyndade fina grejer!
Vi unnade oss sedan varsin korv på maxi och handlade lite innan vi for hem, det blir tacopaj till middag och sen blir det ensamtid för mig ikväll. Ska nog sätta på någon mysig chickflick!

Efter den här dagen känner jag att det är dags att komma tillbaka till verkligheten och livet igen! Trots ett dystert och grått väder. Jag och kicki ska på skolan imorgon och göra klart lite grejer och sen ska jag bege mig till IKSU för lite gym och simning. Från och med imorgon är det också dags för att komma in i fasta och regelbunda måltider igen också, har halkat ifrån det där rätt rejält på slutet vilket förmodligen också bidraget till ett sämre humör. Blodomloppet och Yran närmar sig med stormsteg och jag vill ju kunna prestera!

hejsvejs
2010-04-06 @ 16:41:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0