Saturday, saturday

Hellu!

Igår var det en låång dag, först var jag hos tandläkaren och hämtade ut någon slags skena för att jag gnisslar tänderna så vansinnigt (enligt jonas), känns som att vara tillbaka i tandställningstiden igen. Haha, ni ska se jag och Jonas om natten, han med sin näsgrej och jag med skenan. Herre min je.
När jag kom hem igår var jag död, i kroppen och i huvudet. Vi satt med spelet vi ska ha gjort tills måndag hela dagen och ryggen mår inte bra av det där. Skönt att ha det klart i alla fall! Vi städade lite igår och gjorde fredagsmys, såg på så ska det låta och sen den där nya serien på fyran halv 10. Helt ok, men som Jonas sa att den inte kan slå The Office.

Idag tog vi lite sovmorgon och jag vaknade med lite huvudvärk, det ska vi snart råda bot på. Den här helgen blir otroligt lugn för oss, bara mys och rå om varandra. Förstås plugg också som jag har att göra. Känner mig bara en smula stressad.....tillägger ett stort jävla SNARK också och ett pyttsan om de som bara "tar".

puss

ps: Jonas har fått praktikjobb!

2010-04-17 @ 10:31:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

påminn mig om att fråga dig om jonas jobb på tisdag! ;)

2010-04-18 @ 18:34:21
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0