Blekt

Usch, jag skulle verkligen behöva sola lite solarium, är så sjukt blek. Skulle sitta fint att vara någon nyans brunare måste jag säga, man känner sig verkligen mycket fräschare!

Nu har jag stökat undan helgen och tröttheten och ska försöka sätta mig och läsa lite böcker och förbereda mig inför torsdagens seminarium. Tanken var att vi skulle hälsa på mormor på sjukhuset i eftermiddag, men hon orkade inte med besök idag tyvärr.
Är det bara jag som tycker att det borde vara lag på att bara gå halvdagar på måndagar? Då skulle man få en sovmorgon och slippa söndagsångesten. Lätt som en plätt ba.
2010-02-08 @ 13:43:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

haha, angående det där om sovmorgon på måndagar... idag tog jag en ändå, fast jag hade lektion! haha, så kan man också göra! ;)

2010-02-08 @ 17:42:20
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0