Från 100 Till 0!

Jag hade en riktigt bra morgon, kände mig rätt utvilad och åt en god frukost och kände inge lugnet.
Sedan när det var dags att gå till plugget, då snöar och blåser det så klart. Jag känner att jag blir mer och mer förbannad för varje steg jag tar och inte blev det bättre av att jag valde pissiga skor som är så halkiga att man tar man 1-steg-framåt, ja då glider man ett halvt bakåt. Vilket medförde att jag inte bara såg ut som ett översnöat mähä, utan en pingvin också i och med min gångstil.

Väl på skolan så har vi dans & rytmik, jag kände mig klumpigare än någonsin och ville dö när vi skulle lära oss vissa rörelser och sätta ihop en dans. Vad hände? Jag brukar ju inte vara sån nu för tiden, känna mig så osäker att jag inte pallade att vara med ett tag och sedan när läraren frågade varför jag sätta mig och tittade på så höll jag på att börja lipa. HAHA tragiskt var det hela. Kände mig som 7 år igen, kanske var det tanken?
Jag sket i eftermiddagsföreläsningen, känns som att dagen bara skulle bli sämre så det var lika bra att gå hem och plugga lite.
Jag ställer en diagnos på mig själv: PMS - din jävel!


Nog om.
Förhoppningsvis blir resten av dagen bättre, och kanske får afron i eftermiddag mig på bättre humör.
2010-02-02 @ 13:58:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0