Måndag - all over again

Veckorna går fort, helgerna går fortare! Har ändå varit en skön helg, hade velat hinna med mer, men men. Det får jag försöka ta i veckan.
Nu sitter jag och lyssnar på John Mayer med en kopp kaffe, ska ta mig ut i kylan och ner på campus till kl 13 då vi har obligatorisk föreläsning, shit händer inte ofta. haha

Jag längtar till sommaren också, picknick i gräset, en kall öl, gemenskap och rosé i kvällssolen. Har bokat in på att jobba 8 veckor, känns bra ändå, då har vi rätt bra med pengar till en utlandsresa i slutet där.
Känner mig glad idag, full av liv, kan bero på att solen lyser och att jag tog mig upp en bra tid, fast jag kunde ha legat lite längre. Allt känns bra helt enkelt! Sen så är det ju måndag idag - ny vecka, nya tag och försöka sig på ett nyttigt liv....haha! Bara att ge det ett till försök och hoppas på att en lilla karaktär jag har ska ta sig fram.


2010-02-01 @ 09:50:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0