Mitt i veckan

Jag steg upp 7, i vanlig tid på helt enkelt. Det är rätt nice att få in rutin, dessutom känner man jag mig piggare. Har börjat vakna till morgonpasset i p3, sjukt roligt program! Nu har jag både fått i mig frulle, skrivit ut lite grejer inför redovisningen idag och kammat håret, allså en lyckad morgon.
Såg däremot att jag fått en bokningsspärr på passet som jag och Elina inte gick på igår, känner mig lagomt dum då jag var stensäker på att jag avbokat den. Haha

Nu ska jag få på mig lite kläder och sen bege mig till iksu.
tjing
2010-02-17 @ 08:35:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

haha, du skulle ha gjort löpningen dit med mig! ;)

2010-02-17 @ 17:50:51
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0