Problemas

Jag kan härmed intyga att jag har stora problem med val av yrke. Svårare än så här har det aldrig varit, speciellt när man trodde att allt var klart också. Jag måste klura på den där nöten en sekund och se över mina alternativ.

Dagens mål:
Läsa boken som jag skulle ha läst i söndags
träna
Alternativsök...

............................
11.42
Haha, gjorde ett yrkesvalstest och resultatet blev:
Social & Konstnärlig
Yrkerna som skulle passa mig enligt testet är: 

Klasslärare
Talpedagog
Språklärare
Kosmetolog
Frisör
Talterapeut
Tandsköterska
Präst

Jag säger då det.

2010-02-23 @ 11:17:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

Var gjorde du testet?

2010-02-23 @ 12:41:54
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0