V -day

Idag är det alla hjärtans dag, jag vaknade tidigt och diskade undan all disk från helgen. Jag är fortfarande helt täppt i näsan, förhoppningsvis ska det väl vara över till imorgon!

Jag har just gjort mig en gröttallrik medan jag kollar på Sixteen Candles, älskar den filmen! Jonas var på herrmiddag igår, så han lär väl sova ett par timmar till.
Vi kommer nog inte göra något speciellt idag, förra året hade vi en jättemysig dag, låg och kramades och pratade i soffan hela dagen och avslutade med att laga en god middag hemma. Satsar på något liknande idag. Ikväll kommer Jonas brorsor och Emma över på lite varma mackor och gemenskapning.

Sen hoppas jag att det här underbara vädret fortsätter några dagar, så jag får ta igen!
Mys riktigt mycket idag nu allihopa.




2010-02-14 @ 09:49:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0