Vad hände med min helg!!!

Känner mig inte riktigt 100 när jag vaknar, snarare minus 360. Drar till dragonen för en morgon på skridskor, åker hem och lagar fancy pancy lunch åt mig och Kristin (korv & makaroner) och försöker hålla skenet uppe. Sedan trallar vi till Uni och tar oss igenom ett seminarium, lunkar hem och lägger mig som ett lik på sängen och termometern konstaterar att jag har feber.

-Tyck syyyynd om miiiig Jooooonas!!


Kändes ju inte riktigt jippi - kay - yey, om man säger så. Snarare ser jag framför mig en fredag och möjligen även lördag, ensam och snorig i soffan. Dock förhoppningsvis med glass som tröstpris. Jag som hade planer! En underbar, lugn helg i goda vänners sällskap. Får se hur det blir med den saken.

Vi ska i alla fall laga tacos till middag, får låtsas att det är fredag ikväll helt enkelt. Jag har i alla fall redan tagit helg.
Någon som nämnde att det här var en S K I T V E C K A? Guess so.
Jag är inte bitter, inte alls ;)
2010-02-11 @ 18:25:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

jo, man ska vara bitter när man är sjuk! Då har man rätt att vara det!!

2010-02-12 @ 13:47:04
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0