Att ha, eller inte ha, det är frågan.

Jag funderade för ett tag sedan att avsluta mitt medlemskap på Iksu, det är för det första sjukt dyrt och sen så har jag varit jättedålig på att gå dit sista tiden. Pengarna som slösas skulle egentligen behöva sparas, men samtidigt så är det så värt det när jag kommer in i ett bra träningstempo, när det är roligt och jag känner hur bra jag mår.

Nu när nästa kurs börjar så kommer vi ha många lektioner på Iksu och då tänkte jag ta tillfället i akt att passa på att träna efter lektionerna. Komma igång igen! Funkar inte det så är nog Iksukortet ett minne blott ett tag.

.......


Dagen har verkligen gått jättefort, jag har legat i soffan och kollat på Gossip Girl och reprisen av Let´s Dance, som jag för övrigt tycker är rätt tråkigt...
hostat om vartannat har jag också, vilken sörja gott folk och nu är klockan plötsligt snart fyra.
Tror att det blir att dra fram dammsugarn, göra rent och fixa lite lördagsmys. Det blir en favorit i repris idag, kotletter med sambal, till middag.
Kvällen kommer att spenderas med min allra käraste =)


Man kan tycka att livet bara blir bättre och bättre...

2010-01-16 @ 15:46:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0