Ett snabbt tidsfördriv

Senaste

Låt du hörde: Green Eyes - Coldplay

Film du såg: The invention of lying

Mat du åt: ceasarsallad

Kram: Zamanian

Puss: Zamanian

Känslan: trött -arne

Resa: Turkiet med Elina i sept förra året

Glädje: 2010!

Person du träffade: Bortsett från Jonas, familjen.

Personen du pratade i telefon med: Pernilla

Personen du fick sms av: Sandra

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig

Gången du var utomhus: 09.30 idag

Saken du köpte: mascara

 

Allmänt:

Ska bli skoj:  soppfest här med familjen

Ska inte bli skoj att: gå ut om det nödvändigtvis ska vara -15 och snö, JÄMT!

Sparar till: en resa i sommar

Pålägg som gäller: ost, leverpastej,

Önskar att jag var bättre på: spara pengar

Dagens dryck: fanta

Vad saknar du: vanliga, vita tapeter

Vad har du gjort idag: klippt mig, gått en sväng på stan

Brukar du svära mycket: tråkigt nog, ja.

Hur tidigt stiger du upp: mellan 7 - 12

På helgerna: mellan 9-12

Vad ska du göra ikväll: Bjuda på soppa

Hur många timmar sover du per natt: brukar snitta 6 timmar

Vad är det för veckodag: Måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: träffade min sambo

Favoritplagg i garderoben just nu: inget

Byxa eller kjol: oj, skulle nog ha svarat byxa innan leggins blev kvinnans bästa plagg, därav kjol

Mig själv med tre ord (just nu): grymt snygg i håret, lite pluffsig men glad

Jag tränar: har inte gjort på många veckor, men snart kör vardagen igång och även träningen

Jag ville bli när jag var liten: frisör, tänka sig.

2010-01-04 @ 13:23:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0