Havregrynsgröt

Ja mina vänner, det var precis vad jag åt till frukost och jäklar i min låda så mättande. Skulle kunna hålla mig hela dagen på det.
Sen kan jag informera om att just i denna minut så är min sång klar, färdigskriven och färdigkompad! Katching!
Huruvida bra den är, kommenterar jag ej, haha.

Dagen i övrigt kommer mestadels bestå av tvätt, har ett rätt så vackert tvättberg på toaletten, sträcker sig snart upp till taket......varför låter man det gå så långt?
En prommis skulle jag också vilja med, men det är ju så förbaskat kallt. Bara att springa till tvättsugan kommer ta livet av oss.
Jag ska även laga pannbiff idag också, blir nog skitbra, och även diverse andra köttfärsgrejer. Får se vad jag hittar på.

so long.
2010-01-07 @ 11:41:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0