Hej 2010!

Oj jisses, så här lång paus har jag inte tagit sen jag började blogga. Inte för att jag bloggat så vansinnigt länge, men ändå!

Både jul och nyår är färdigt för i år, och fort gick det minsann. Vissa saker var roligare än andra, men kan ändå ge slutet av december ett godkänt i fet stil :) Julen har varit mer än mysig, hunnit umgås med familjen och även varit en tripp hos Jonas mamma i Luleå, spelat tokmycket sällskapsspel och bara varit. Inte helt fel!



Jag har inga direkta nyårslöften, men imorgon har jag bestämt mig för att sätta mig ner och skriva några mål som jag vill uppnå under 2010. Vissa saker är något som jag hade tänkt för 2009 men inte lyckades uppnå till 100 procent och vissa mål är för mitt, vårt välmående. Sen så hoppas jag få mycket tid med mina käraste vänner, skapa minnen och ha roligt!
Bloggen ska även få sig ett nytt utseende, nytt och fräscht för det nya året.

God fortsättning!
2010-01-02 @ 23:12:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0