Kul ska vi ha!

Tanken var ju att ställa tillbaka dygnet igår, då det blivit många sena nätter sista tiden. Det gick ju sådär måste jag säga. 03.30 låg jag i sängen och hade högläsning av felskickade sms från felsms.com för Jonas, skrattade och kände mig inte alls trött. Tanken var att vi även skulle se Ricky Gervais nya film, men allt som hade att göra med Jonas dator kruppade igår, så vi sket i det.


Sen så verkar det ju som att vi klarat oss från magsjuka, ta i trä! jäkligt stabilt!
Här får ni ett nyårskollage a´la 2009-2010 för att fira. Haha




Imorgon tänkte jag låta en frisör få styr på håret, kl 10 ska jag visst infinna mig på stan. Spännande.
Senare på kvällen ska vi få äran att bjuda familjen på en underbart god Sparrissoppa och en
Kan ju tillägga att vi ska fulmata oss med max idag, jag menar det är ju last day of gourmandizing!


2010-01-03 @ 16:22:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0