Mol Allena

Jag minns inte sist jag fick ligga kvar i sängen och ta sovmorgon ensam, sist. Brukar vara så att jag alltid ska upp före Jonas och han får ligga kvar och götta sig i dra sig. Men inte idag gott folk, jag fick ligga kvar eftersom jag är ledig måndag, tisdag!

Gårkvällen spenderades framför tv:n, vi slog till med kinamat till middag, som faktiskt inte alls var gott. Sen gav vi Johan Falk filmen som gick på fyran en chans, både jag och Jonas är lite emot svenska filmer (mest Jonas) men det var faktiskt riktigt bra! Efter det såg vi två avsnitt Sopranos och vips så var klockan 01.30, helt klart dags för sängen.


Idag ska jag börja med uppgiften vi fick inför nya kursen som börjar på onsdag, känns drygt, men det ska nog gå bra. Annars händer inte så mycket.

tjao
2010-01-18 @ 10:07:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0