Morgonkonversation

Klockan tjuter sin ljuvliga boratmelodi, jag stänger av och förbereder mig för att gå upp.
Plötsligt sätter sig Jonas upp i sängen, jag tänker "Men gud, ska han verkligen upp före mig idag, dukti..." då han utbrister en aning besvärad.

- Var är mappen då?
- Vilken mapp?
- Jaaamen, mappen du skulle haaa. Han lägger sig argt ned i sängen igen.
- Hahahaha

Vi kan alltså komma fram till att han är en trött och förvirrad människa på morgonen, tar sig i princip ALDRIG upp före mig. Kan vara en aning irriterande. Tillfällen som dessa, då han sagt att han ska upp först och inte fullföljer, så blir jag självklart arg och slår lite extra i köksluckorna, dörren till toaletten och drar upp rullgardinen våldsamt i ren irritation.

Om han inte stiger upp nu, då drar jag banne mig till strömmis själv, och därmed basta!
2010-01-09 @ 09:27:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0