Skärp dig!

Det är precis vad jag försöker sägs till mig själv, kanske ger mer effekt om Jonas skriker det åt mig?
I alla fall, den sista kvarten så har jag funderat vad fan det är som gör att min karaktär helt enkelt inte existerar. Vad är felet? Var får ni andra styrkan att stå emot, ifrån? Jag blir riktigt less på mig själv. Vet inte hur många gånger jag börjat, kommit in i en bra rytm och sen bara blaha!

Jag vet ju banne mig vad mitt mål är för i år, och saken är att det är ju inte alls mycket! Men ack så svårt.
Nu fattar ni förmodligen ingenting, det gör inget. När det blivit som jag vill får ni se :)


Annars har kvällen varit helt ok, tog en välbehövd powernap innan middagen. Jonas lagade skitgod lasagne, farligt farligt. Vi har hunnit med både 2 avsnitt av en dokumentär om andra världskriget, ett Sopranos, gympa och nu sista avsnittet av BOB.
Att ha ett liv, var det värre med. Haha men det viktigaste är att vi trivs.

okej, mest ovärda inlägget på länge
tjingshalom
2010-01-12 @ 22:25:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0