Storm

Gud vad glad jag är att jag inte behöver sätta min fot utanför dörren idag, riktigt otrevligt väder!
Jag tog mig ur sängen för cirka 30 min sedan, har käkat lite müsli med mjölk, i brist på fil och plockat undan från bänkarna i köket. Idag blir det ju nya köksluckor, kommer bli grymt fräscht!

Annars ska jag ta tag i plugget idag, blev inget igår då jag hade en molande huvudvärk exakt hela dagen, grymt irriterande och inte blev det bättre av att slita i håret hela kvällen.
Men först gott folk, så har jag 4 avsnitt PH, ett mästarnas mästare och ett halv åtta hos mig, att njuta av! Dock så ska jag väl ta och diska undan först, innan gubbarna kommer.....

tjoflöjt!
2010-01-27 @ 09:51:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0