The Invention of Lying

Den filmen har vi just sett, helt klart en rolig film, dock somnade jag slutet som vanligt. Börjar bli tröttsamt det där!
Blir ingen sovmorgon imorgon inte, har klipptid kl 10 och tänkte försöka ta mig upp i en väldigt okristen tid för att vara jullov, dricka mitt morgonkaffe och inte stressa. Tja, känns inte så tokigt nu när jag tänker på det, men känner på mig att jag kommer vara av en annan åsikt imorgon vid 08.00. Imorgon är det ju dessutom måndag och även the first day of the rest of my life, vilket jag hoppas ska göra uppstigningen lättare!


Innan jag och min käre kastar in handduken för ikväll, så tänkte vi se lite Band of Brothers, var rätt länge sedan jag såg serien för första gången när den gick på tv4. Jag är ju en sucker för krigsfilmer, speciellt andra världskriget så jag vet ju att jag gillar den. Ska se till att övertala herrn bredvid mig också :)
Det är jobbigt det här, att hitta alternativa serier, när vi båda saknar Sookie Stackhouse så det gör ont! Som tur är så är vi inne på typ tionde gången att se Sopranos från början, samtidigt som vi hela tiden hittar serier vi gillar. Vi försöker att inte misströsta. Vi har inget liv, haha.

Folks, gonatt.
2010-01-03 @ 23:44:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0