Tvätt & Middagstankar

Nu har jag hängt all tvätt, det var inte lite må jag säga, men det är ju alltid skönt när det väl är gjort!
Sitter och funderar lite på vad vi ska käka, jag är jättesugen på lax och sparrispaj, men egentligen skulle vi behöva fara och handla först.....får väl se hur vi gör. Måste ta in tvätten innan 19 också.

Jag är riktigt hemmaslapp idag, springer runt i tights, tisha och tjocksockar. Varför jag ser kissnödig ut, kan jag inte riktigt svara på.



Förresten, jag tog hem Mrs Doubtfire idag, sjukt rolig film!

2010-01-19 @ 17:18:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

snygging! :)

Jag gillar din nya design! Älskar färgen och storleken på dina rubíker!! puss

2010-01-20 @ 17:37:23
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0