Det blir alltid värre framåt natten.....

Ja, inte är jag då fräsch någonstans! Snörvlar, harklar och snorar mig natten lång, stackar Jonas. Men jag mår i alla fall bra nu och känner mig helt frisk, bortsett från snörvlet som hänger sig kvar. Idag lyser solen, dock tror jag att det inte är så varmt och kanske inte så smart att lägga sig i bikini på gräsmattan ännu? Jag har ändå lite att göra idag, måste göra något slags omslag för skolan till imorgon. Imorgon är även vår sista dag innan sommarlov, väntar bara på att det ska komma en skön värmebölja. Känns inte alls så stabilt dessvärre.

Jag känner att jag är väldigt socialt understimulerad efter 5 dagar hemma, blir skönt att träffa lite folk snart.
hade
2010-06-01 @ 08:38:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0