Fredag!

Gryymt skönt att få sovmorgon i morse, efter att ha stigit upp sjukt tidigt i veckan så satt det som en smäck! Jag har inte alls gjort så mycket sen dess, käkat lite frulle och kollat på Unga mödrar från igår. Jag ska strax pallra mig in i duschen och sen bege mig till Sandra för lite skitsnack.
Ikväll vankades det visst tårta hos Majk och imorgon blir det firande för Jonas brorsa som fyllt 30 i veckan. Blir nog en fullspäckad helg som det ser ut. Det gillas!

Usch, jag kom på att jag måste hämta mitt pass i v-fors och jag kan säga att det inte är nytaget, herrejesus som jag ser ut på det där kortet. Anledningen till detta är att jag tappade i princip alla mina kort förra helgen, inklusive körkortet och det känns ju sådär måste jag säga. Har fixat nya kort och måste bara ta ett foto till körkortet och skicka in lite papper så är väl ett nytt på väg inom snart. Men som sagt, möjligen nu på lördagkväll och tisdag så måste jag dra fram passet, jag kommer skämmas ögonen ur mig.
Shit happens

2010-06-18 @ 12:27:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0