jaha

Tisdag idag, jag är ledig. Har hunnit ta foto till mitt nya körkort (som tappades bort), varit förbi polisen bara för att kolla om det kanske fanns en chans att det kommit in. Gud så jag hoppades, i förgävan dock. Sen nu när jag skulle fylla i min underskrift på papperet till nytt körkort, så lyckades jag självklart skriva utanför linjerna. Bara att beställa nya grundhandlingar. F R I C K!

Det blir tisdagsrex ikväll och jag fasar över att behöva visa upp mitt pass med ett foto från när jag var 16 år. Fruktansvärt foto. Jag får väl försöka se så snygg ut i verkligheten som möjligt....
Jag har bränt pengar på dust it och nagellacksborttagning och vill inte se hur mycket pengar jag har kvar på mitt konto, juli bli en fattig månad. Allt i sin ordning alltså!

Nu blir det lite lunch och sen diverse slapp hemma.
2010-06-22 @ 12:11:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0