Noon

Hellu!

Filmen igår var som förväntat härlig, jag menar jag vet ju vad jag hade att förvänta mig. 2.5 h Sex and the city är aldrig fel, fast jag kan tycka att serien alltid kommer vara bättre än filmerna! Det var EN kille i salongen, jag tyckte hemskt synd om honom, men vilken kille! Vilken hängivenhet! Haha

Idag var det tänkt att följa Elina på stan, men kändes mindre kul när det är regnväder, plus att jag är ganska pank. Fönstershopping har aldrig varit min cup of tea! Sen så har jag väl mer eller mindre lovat mig själv och min ekonomi att inte handla några nya kläder på hela sommaren. Jag hoppas på en resa i slutet av sommaren istället.
Ja, nu är det bara 5 lediga dagar kvar innan jag börjar jobba, känns rätt skönt att komma igång med nåt och tjäna lite pengar, kan behövas!

Imorgon hoppas jag på havet, sol och lite värme iaf! Håller tummarna
2010-06-09 @ 12:08:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0