Sommar & sol?

Ja, sol är det, men värmen lyser ändå lite med sin frånvaro....nu får sommaren pallra sig hit! Jag ska sätta mig på balkongen och sola sen, där är det lä och grymt varmt när solen ligger på :)

Igår var vi hos Mickis, snackade skit och drack lite öl bla, senare åkte vi ner på stan i tron om att tisdagsrex skulle vara öppet, snopna blev vi, för det öppnar inte på riktigt förrän nästa tisdag. Vi gick vidare och satte och ute på Allstar, sen fick vi sällskap av en 40+ som efter en djupare konversation hade 6 ungar, grattis till oss! Jonas var gullig och erbjöd sig att skjutsa kring 12, så kvällen blev rätt tidig. Trots allt, så hade jag otroligt trevligt! Kvällen spenderades ju med finfina tjejer! Grymt.

Idag ska jag äta pommes och drömma mig bort.
2010-06-23 @ 10:36:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0