Svullet

Förkylningen vill inte riktigt ge med sig, nog är jag frisk, men har en rethosta som ligger och pillar mig i rumpan ungefär. Till råga på allt så fick jag någon slags reaktion i morse, som jag har haft förut, men som jag gärna kunde sluppit. Jag har satt en egen diagnos på mig själv och kommit fram till att det måste vara typ nässelutslag. Mina ben kliar och det uppstår små svullnader och ser fläckigt ut, sen ser mina fingrar ut som michelingubbar, haha. Jättetjocka, ser för taskigt ut alltså!


Jonas är just nu i Skellefteå på intervju hos Boliden, jag håller alla tummar jag kan.
Vi får väl se om vi rullar till Vännfors ikväll, vi ska vara barnvakt några timmar imorgon och kanske är det lika skönt att sova där. Annars försöker jag styra ihop något på lördagkväll, får väl se hur intresset ser ut :)
2010-06-04 @ 12:30:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0