Work

Igår var min första jobbdag på väldigt länge, kändes dock som jag aldrig varit borta! Jag hade en riktigt bra dag igår och det är trevligt med alla vikarier. Idag jobbar jag kortkväll, det gillar jag inte! Blir så rastlös på dagen och kan inte heller få någonting vettigt gjort.......blir väl att ta tag i diskberget från igår om inte annat, eller åka tidigare och fara förbi vännfors..

Jag ringde till lönekontoret i morse, för att fråga om det går att ändra så man får lönen samma månad, det verkade helt omöjligt och jag blev lite irriterad, blir lika fattigt som alltid i sommar då. Aja.
Nu ska jag försöka vakna till!

hejs
2010-06-15 @ 10:58:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0