avslut

Pöh, äntligen är kursen över! Kommer dock sakna att inte hålla till på iksu, men får ju nöja mig med att träna där;)
Morgonprommisen imorse var härlig, solen sken och varmt var det! Efter seminariet i eftermiddag var jag trött och så sjukt otaggad på gymmet att jag bara orkade 20 min, sen tog jag sjukhusrundan igen hem. Får räcka för idag.

Kan inte låta bli att vara rastlös, har märkt att jag blir det efter jag tränat konstigt nog. Aja, vad kvällen har att erbjuda vet jag faktiskt inte, ska dra dammsugarn över golvet en sväng och sedan fixa lite käk inom kort. En dusch sitter väl på sin plats också.... 
2010-03-23 @ 16:23:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0