Bye, for now.

Jag känner mig extremt tråkig och har ingen som helst inspiration eller motivation och blogga för tillfället. Kanske är det lika bra, inte så roligt att läsa om "idag har jag pluggat" i varje inlägg, om någon nu läser =)

Jag har mest pluggat och haft tråkigt på slutet, sen så har jag haft den ofantliga turen att åka på 2 sjukor i tät följd. INTE OKEJ! Dags att reparera immunförsvaret.
Annars är allt rätt stabilt just nu, jag är helt ledig fram till måndag och hoppas på en bra vecka!

Vi ser väl när jag bloggar nästa gång, jag väljer att säga att jag och bloggen inte har gjort slut, utan tar paus.
Må gott.
Tjing
2010-03-08 @ 19:41:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0