Helgens bravader!

Då var helgen över och fort gick det!
Fredagskvällen bestod av finmiddag bestående av korv och makaroner och en massa städ, var väldigt skönt att få det fint och rent. Sen myste vi i soffan framför ett bra Så ska det låta och därefter Skavlan.

Igår skulle egentligen Jonas mor och co komma och fira Jens som fyller år idag, men det blev lite förhinder. Vi slappade rejält istället och laddade för kvällens festligheter. Vi blev lite färre än tänkt, men hade skittrevligt ändå! Jag började känna mig rätt trött kring 12 och slocknade på sängen, resterande drog sig ut. När klockan var 5 imorse så var Ida pigg, så jag steg upp och städade lägenheten, tänkte att det skulle vara skönt, och la mig sen igen.
Annars har vi tagit det piano idag, varit trötta och lite bakis båda två. Vi kom just hem från en kväll med pizza och tårta hos Jens och Emma och tänker väl avsluta den här söndagen med möjligtvis en film, eller vår trogna, Seinfeld.
Imorgon är det måndag igen, det kommer bli en kort vecka då vi är lediga torsdag, fredag. Jag kommer vara kattvakt till helgen, ser jag fram emot! Har saknat att ha en kisse hemma.
2010-03-28 @ 20:33:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0